Nieuwjaarsreceptie voor leden van de WSV Noorderplassen West

Beste leden van de WSV,

Er zijn een hoop aanmeldingen binnen gekomen voor de nieuwjaarsreceptie aankomende zaterdag, Onze dank hiervoor. In verband met de inkoop kunnen we vanaf nu géén meldingen meer aannemen.

Degene, die zich hebben opgegeven hebben ook een bevestiging per mail ontvangen, dat de aanmelding is binnengekomen.

Tot zaterdag.

Met vriendelijke groet,

Bestuur WSV Noorderplassen West

Beste leden van de WSV,

Graag heffen wij met u het glas op het nieuwe jaar! Daarom bent u van harte uitgenodigd voor de gezellige nieuwjaarsbijeenkomst op zaterdag 12 januari aanstaande bij De Kapitein.

Onder het genot van een drankje blikken we kort terug op het afgelopen jaar en alle ontwikkelingen voor 2019. Aansluitend nodigen wij u uit voor het walking buffet.

Datum:          12 januari 2019

Tijd:               17:00 – 20:00 uur

Plaats:           De Kapitein, Boeilijn 70 te Almere

U wordt ontvangen met een drankje en om 18:00 uur wordt het walking buffet geopend.

Om u te verwelkomen op onze nieuwjaarsbijeenkomst vernemen wij graag, vóór woensdag 9 januari aanstaande, of u aanwezig bent via onderstaand emailadres. Vermeldt u alstublieft ook met hoeveel personen u komt. Email:

De nieuwjaarsbijeenkomst( inclusief walking buffet en 2 consumpties) wordt u als trouw lid aangeboden door de WSV.

Wij kijken uit naar uw komst. Graag tot 12 januari en vast een fijne jaarwisseling voor iedereen.

Met vriendelijke groet,

Bestuur WSV Noorderplassen West