Opening Vaarseizoen 2016

Af en toe lijkt het nog wel een beetje herfst als je buiten loopt. Maar het is toch echt lente en als we dan een zonnige dag hebben, kriebelt het en we willen er op uit,de boot in het water en gaan!!!!

Om dit gevoel met elkaar te kunnen delen organiseren wij op 24 april een bescheiden feestje:

"OPENING VAN HET VAARSEIZOEN 2016"

Van 15.30 uur tot 17.30 uur, ben je van harte welkom voor een hapje en een drankje bij de Waterlinie.

Geef je snel op, want we verwachten er veel van en willen niemand te kort doen. Wij waarderen het als je voor 19 april, je deelname bevestigt door te mailen naar   Vermeld dan wel  of je wel - geen lid bent, en  met hoeveel personen je komt. Kinderen zijn van harte welkom.

Toegang voor deze middag is gratis, namens de vereniging word je een drankje en hapje aangeboden. Niet leden zijn ook van harte welkom en betalen p.p.€ 7,50.

Aansluitend verzorgt de Waterlinie een tapas menu voor diegene die niet thuis willen eten. Het menu bestaat uit een proeverij van allerlei lekkere hapje, zodanig samengesteld dat je een prima indruk krijgt van de nieuwe menukaart. Het menu word je aangeboden voor € 10. Graag vernemen wij vooraf of je blijft eten i.v.m. de voorbereiding.