Welkom bij Watersportvereniging Noorderplassen West

MG 1607 DCE

Welkom op onze website.

Wij zijn een jonge watersportvereniging, met veel ambities. Wij zijn gehuisvest in Almere aan de fraaie Noorderplassen West.

Wij zijn op 9 december 2010 opgericht voor de verdere ontwikkeling van de havens & aanlegplaatsen in en rond de wijk Noorderplassen West.

De vereniging heeft tot mede tot doel de sociale cohesie in de wijk te vergroten. Hierbij staat ons nieuwe clubhuis centraal. Het clubhuis is in 2013 in gebruik genomen.

(klik H I E R voor video). Hiermee worden de mogelijkheden voor de vereniging sterk vergroot.

Wilt u lid worden? Dat kan! Klikt u voor meer informatie hier. U kunt dan deelnemen aan onze activiteiten.

Woont u in de wijk? Dan biedt Watersportvereniging u de mogelijkheid om in de directe omgeving van uw woning een ligplaats te huren voor uw boot. Wij hebben al op zes locaties ligplaatsen gerealiseerd.