Aquafly Flyboarden komt weer

U kunt zich weer opgeven voor Aquafly. Ze komen op 21 september weer naar ons clubhuis vanaf 10.00 tot 18.00 uur.

Aquafly Flyboarden is de nieuwste trend op (water)sport gebied. Het is een spectaculaire watersport:

je bent niet op het water, maar zweeft boven het water: je vliegt als het ware.

tbv webstite

Ben jij avontuurlijk ingesteld? Ben je toe aan een nieuwe spectaculaire ervaring? Dan is Aqua Flyboarden echt iets voor jou!

Ondanks het feit dat het een enorme kick geeft om te doen, is Aqua Flyboarden toch bijzonder makkelijk te leren.

Bij AquaFly leren we je stapsgewijs hoe je kan opstijgen, zweven, vliegen, draaien en spelen op, in en met het water.

Als gevorderde Aqua Flyer leer je duiken als een dolfijn of hoe je een back-flip kunt maken.

Wij geven de garantie dat middels onze theoretische uitleg en persoonlijke begeleiding, iedereen

binnen 10 minuten kan ervaren hoe het is om op het Flyboard te vliegen boven het water.

Op zaterdag 21 september hebben wij de gehele dag de beschikking over een team van Aquaboarders die het jouw willen leren.

Voor leden van de WSV kost dit € 55,00 voor 30 minuten waarvan 10 minuten instructies.

Natuurlijk is het mogelijk om vrienden of kennissen mee te nemen echter betalen die € 65,00.

We hebben maar plaats voor 20 personen op deze dag maar zodra de vraag aanbod overtreft zullen wij in het clubhuis een inschrijflijst neerleggen met meer datums.

Inschrijving kan gebeuren voor personen vanaf 14 jaar.

Ben je geïnteresseerd om deze beleving zelf mee te maken stuur dan een mail naar met naam en geboorte jaar.

Wij sturen je dan voor aanvang de tijd die we voor jouw geblokt hebben.

We beginnen om 10:00 maar voor die tijd zal er een demonstratie plaats vinden. Kijk H I E R  ook maar even. En in onze foto gallerij staan de foto's van de vorige keer.